Wat deed ik?

Quarantaine


Wat deed ik?

In het begin deed ik wat ik anders deed. Maar na een tijdje begon dit afgezaagd te worden. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik veel op 'Netflix' heb gezien tijdens mijn quarantaine tijd. Voor deze quarantaine keek ik ook al vaak naar 'Netflix', maar toen ik verplicht thuis moest zitten werd dit alleen maar erger. Veel heb ik ook gedacht: 'Wat zouden de rest van mijn klasgenoten aan het doen zijn?'. En ik heb namelijk een nieuwe verslaving gecreĆ«erd. Deze verslaving heeft een naam, deze is genaamd 'TikTok'. Ik heb echt uren op TikTok gezeten, zelf maak ik er geen. Er was eens een dag dat ik op de FYP (for you page) zat en ik een bekende vanop de hogeschool tegen kwam. Dit was pure toeval. Ik was verrast om haar tegen te komen.

Op een dag kwam documentaire voor op mijn aanbevolen pagina (op netflix), genaamd 'Pandemic: How to prevent an outbreak.'

Genoemde serie

Er is maar 1 seizoen van 6 afleveringen. Er is wel goed over nagedacht om deze documentaire bij 'aanbevolen' te plaatsen juist wanneer er een rare ziekte over de hele wereld zich verspreid.

Ik ben ook weer veel beginnen lezen. Zo heb ik het boek 'Iene, miene, mutte' uitgelezen van M.J. Arlidge. Dit boek is een heel spannend boek om te lezen. Ik wil er niet veel over vertellen over het verhaal, want het is leuker als je het zelf kan lezen. Indien je suggesties hebt over boeken die ik moet lezen laat het dan weten in de reacties :).


Ik zou het leuk vinden om jullie (mijn lezers) een naampje te geven. Dus wat denken jullie van 'Noedels'? Dit is voor mij een binnenpretje naar iets. Maar wees gerust het is iets positiefs, maar mocht je een ander voorstel hebben dan mag je die gerust doorgeven. 

Zie jullie later lieve 'noedels' :)  #Noedels 


Shirley D.F.








Reacties

Populaire posts