Wie, wat en waarom?

Wie ben ik? 

Korte voorstelling van mezelf.

Ik ben Shirley, 19 jaar oud. Geboren en getogen in Kortrijk. Ik woon in Bissegem (deelgemeente van Kortrijk). Daar woon ik samen met mijn ouders, 2 kleinere zusjes en mijn lieve hond. Single ben ik ook niet meer, ik heb al bijna 4 jaar een relatie.

Mijn studie

Momenteel studeer ik aan de Hogeschool Vives in Kortrijk. Daar studeer ik 'Bachelor Sociaal Werk'.
Ik heb deze richting gekozen omdat ik vind dat je veel richtingen uit kunt met deze studie. Ik ben geïnteresseerd om met gevangenen te werken. Of beter gekend als de 'Psychosociale dienst (PSD)'.

Vrije tijd

In mijn vrije tijd hou ik met vooral bezig met het lezen van boeken. Ik lees verschillende boeken, de genre maakt mij niet zoveel uit (suggesties mag je gerust achter laten :D). Verder luister ik ook heel graag naar muziek dit doe ik via 'Spotify'. Shoppen is ook iets wat ik graag doe in mijn vrije tijd, maar dit is misschien wat cliché omdat veel vrouwen dit graag doen. Iets wat niet veel mensen weten is dat ik mij bezig hou met fotografie. Dit heb ik dan ook in het middelbaar gevolgd als keuzevak.

Wat zal het thema zijn van mijn blog? En wat is het doel van mijn blog?

Ik wil jullie graag meedelen wat ik doe met de 'strenge maatregelen' door het Covid - 19 virus. Ook zal ik het hebben over verhalen van anderen die ik heb gehoord (deze verhalen volgen later). Mijn doel van dit thema is om jullie wat te amuseren. Maar voor ieder publiek heeft mijn blog misschien een ander doel. Zo kan het voor ouders misschien wat inzicht geven over de denkwijze en handelingen van hun dochter. Voor mijn medestudenten en wat ouderen kan dit amuserend zijn. 


Hoe ben ik op het idee gekomen om een blog te starten?

Door de maatregelen kunnen wij als studenten niet naar de hogeschool. Dus krijgen wij thuis de taak om aan zelfstudie te doen. Bepaalde leerkrachten zorgen dan ook voor lesopnames, of ingesproken powerpoints. De leerkracht van het vak 'hedendaagse spanningen in een historisch perspectief' gaf ons de keuze om te kiezen. We konden gaan voor het mondeling examen of we konden een blog beginnen. Ik heb de keuze gemaakt voor de blog, omdat ik wel graag schrijf. Zo heb ik ooit eens een boek geschreven op een app genaamd 'Wattpad'. Ik wil hierbij de leerkracht wel bedanken om ons deze kans te geven.

Tot binnenkort, en hou jullie goed!



Shirley D.F.







Reacties

Een reactie posten

Populaire posts