Horror van elke student

Horror? 


Examens

Hallo, lieve noedels! Hier ben ik weer. Ik wil het hebben over een periode die geen enkele student graag heeft, namelijk de 'blokperiode'. De blokperiode is weer begonnen, of ja nu toch al eventjes. Ik moet dus ook deze ambetante periode doorstaan, maar ik zal toch blij zijn als deze periode over is. En ik weer gewoon eventjes niet moet denken aan examens en studeren. 


Het leukste aan de examens was dat ik mijn vriendinnen na een lange tijd heb teruggezien. Het ambetante was dat we overal in de gebouwen een mondmasker moeten dragen, en ook nog eens in de bus. Maar ik versta wel waarom het moet. En ik heb mij ook aan de regels gehouden en mijn mondmasker altijd gedragen wanneer het moest. 


Gelukt of niet? 


Ik heb in een eerde blog vermeld dat ik geen moed had om eraan te beginnen. En het heeft mij veel moed gekost om uiteindelijk toch te beginnen met studeren. Ik heb serieus last van uitstelgedrag, en daarom  was deze quarantaine geen goede periode voor mij. Maar ik heb wel veel steun gekregen van mijn mama, en ze heeft mij ook veel aangespoord om te leren.

Ik heb een goed voorgevoel over mijn examens, maar niet over alle examens. Er zat 1 tussen waar ik heel bang voor was, namelijk RZL (religie, zinsgeving en levensbeschouwing). Maar uiteindelijk had ik wel een goed gevoel over dat vak. 

Maandag 15 juni is mijn laatste examen, en ben ik klaar. Het laatste examen is economie. Hopelijk lukt het. Zijn jullie examens goed gegaan? Laat het me weten!

Tot de volgende keer lieve 'noedels'!  :) 


Shirley D.F.




Reacties

Populaire posts